Data e postimit: 2019-01-06 13:24:18
Lexime: 1853
Nuk ka më kohë
Lloji: Analize letrare
Tema: Koha
Autori: Kevin Çika
Shkolla: Havzi Nela
Klasa: 10 G
Qyteti: Kukës
E-mail: kejvin.cika@gmail.com


Koha ecën,
pa e kthyer kokën pas.
Mikja ime,
ti mbete e dehur
nën ombrellën e saj.
Erëra mosbesimi fryjnë gjithkund.
Lotët e mi vërshojnë si rrëkej,
mbyt gjith gjallesën që gjen para.
Peshën e mallit toka nuk ka fuqi
ta mbajë.
Dhe akoma je e dehur,
nën ombrellën e së shkuarës.

Vepra te ngjashme
Autori: Erika Remark · Lloji: Analize letrare · Tema: Monolog me vetedijen
Ti shkrepetime e qiejve Qe shuhesh ne mua pa reshtur Thuame ti dhimbje e dejeve A vuan ne epshin e dehur Se mua me trete ne hirin e tij Asgje nuk pe tek une Meshire e as me pak dhembshuri Asgje nuk ndieve per te zhytyren ne llum Se ike pa ardh...
Autori: Rita bashuri · Lloji: Poezi personale · Tema: Nena ime
Sa hap syte,diten me ty e nis moj nene Me pershendet,te pershendes Me puth,te puth dhe shpejt gati per ne shkolle me ben Kur jam prane teje me duket sikur fluturoj Kur jam larg teje kam frike ,kam ftohte dhe rrezet e diellit nk me ngorhin dot Ti je...
Autori: Mite Tabaku · Lloji: Poezi personale · Tema: Poezi dashurie
Qava, Këmbkryq në prehër të shpirtit Përfundova mbrëm i dehur në kujtime, Qava, Me zemër thyer të bër copë E në duar veçse një grusht dështime. Qava, Dashurinë e bërë hi e çdo ëndërr të vrarë Pa zë, pa lot, si kurr...
Autori: L · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: Vdekja dhe loti
U zhdukën pikat e lotëve ashtu si fiken dritat natën vonë. Si kokrriza pikat e fundit mbi faqe ranë pa shpresë. Lotët u varrosën, u zhdukën pikat e lotëve në thellësi të gjirit të tokës pa rite i përcollën në varr, Nën këmbët...
Autori: alesja · Lloji: Poezi personale · Tema: “Per ty mikja ime”
Imazhe poetike “Per ty mikja ime” Per ty mikja ime, qe gjithcka kam ndare. Po shkruaj keto rreshta Se mall ndjej per ty. U bene kaq kohe pa u pare. U bene kaq kohe qe se bashku nuk bejme me marrezira e cmendurira si dikur. Ndjej mall per ty,...
Autori: Orgita · Lloji: Leter · Tema: Për mikeshën time.
17.04.2020 E dashur Meri Sa e lumtur jam që të shkruaj përsëri.Sa dua të di se si ja ke kaluar këto kohë .A e di se sa malli më ka marrë për...
Autori: Gabriele d annunzio · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Shiu ne pishnaje
Shiu ne pishanje Degjon ? Shiu bie Mbi barishten Vetmitare Me nje furagullime qe rri e leviz ne ajer sipas degeve me te rralla pak te rralla Degjo i pergjigjet vajtimit me keng gjinkalla qe vaj i stuhise se frikaon as qelli i perhiret e pisha k...
Autori: Anna Çani · Lloji: Ese filozofike · Tema: Unë në vend të Tokës
Eh,sa jam plakur!... Këta njerëzit më bënë të plakem para kohe,edhe pse jam akoma e re...Pse ma bënë këtë?S'e kuptoj...Hë...e pse tjetër? Për ambicjen,për pandërgjegjdhmërinë që kanë. Ja shikoji sesi lëvizin nëpër trupin tim. Sa her...
Autori: Jonart Hadri · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Peizazh ne vjeshte
Flladi I bute mberriti ne qytet e gjethen qe varej ne peme lehtesisht e ledhatonte, Ajo me heshtjen u tret, u shkeput nga dega e mbi toke qendronte Vec fishkellimes se eres nuk degjohej asgje, As zogjte nuk guxojne te cicerojne Tani diell...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Korrik
Një afsh i dendur avullon në erë, po përvëlon një djellë porsi prushi. U poq kajsia.Bari është i prerë Rri në shullër një zog ardhushi. Prej kaq të nxehtë shqerrat, janë hequr. Nën druzëri ku pik'e vapës iku. Çlodhen...dirgjen...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Korrik
Një afsh i dendur avullon në erë, po përvëlon një djellë porsi prushi. U poq kajsia.Bari është i prerë Rri në shullër një zog ardhushi. Prej kaq të nxehtë shqerrat, janë hequr. Nën druzëri ku pik'e vapës iku. Çlodhen...dirgjen...
Autori: Lindita Zema · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Tema : Thellësia
Titulli : Thellësia Në tokën e heshtur si gur varri një shpirt i vrarë kërkon ndihmë është kjo ndihmë brenda territ zhytur thellë në vetminë e vet Dhe era e fortë përplaset pa pushim godet pa mëshirë tokën e shkretë ashtu s...
Autori: Liridona Isufaj · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: E dashur mikja ime
E dashur mikja ime ti nuk mund ta imagjinosh se sa shume te dua. Ti hyre ne jeten time kur une nuk e prisja nga ti, kur gjdo gje ishte e keqe, dhe ti ma bere jeten te lumtur. Une nuk mund te te faleminderoj mjaftueshem. Une te dua.
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Poezi personale · Tema: "Jeta ësht me shum sfida"
......."Sprovat e jetës rrugëtimi drejt së të vërtetës"..... : "Mos u mërzit kur respektin ta marrin për dobësi,njeri jam dhe un edhe po ashtu gaboj si ti,harro të shkuarën edhe mendo për çka të pret tani": Mos lëndo ve...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com